فیلم اوپنهایمر
Picture of حانیه رضوی

حانیه رضوی

لیسانس ادبیات نمایشی و کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر

فیلم اوپنهایمر به کارگردانی کریستوفر نولان، ترسناک‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید!

فیلم اوپنهایمر به کارگردانی نولان، ترسناک تر از همیشه!

به رسم همیشگی فیلم‌های سینمایی، با نزدیک شدن به تاریخ اکران آن‌ها شاهد اولین واکنش‌ها قبل از اکران جهانی هستیم. فیلم جدید کریستوفر نولان Christopher Nolan با نام اوپنهایمر Oppenheimer نیز از همین منوال پیروی می‌کند.

به‌نقل از سایت cinemablen، این‌بار واکنش‌ها به فیلم اوپنهایمر به کارگردانی کریستوفر نولان غیرمنتظره از آب درآمده است؛ چراکه تماشاچیان فیلم اوپنهایمر را فیلمی ترسناک می‌دانند! اثری که دراصل یک فیلم بیوگرافی ـ هیجان‌انگیز است.

با شنیدن این خبر، حرف‌های نولان را بیش‌ازپیش باور خواهیم کرد. بنابه گفته‌های اخیر کریستوفر نولان، فیلم اوپنهایمر بازگویی تاریک و شوکه‌کننده از تاریخ است و مخاطبان با دیدن این فیلم شگفت‌زده خواهند شد! اگرچه موضوع فیلم نولان (اختراع بمب اتمی) به‌خودی‌خود موضوعی ترسناک و دلهره‌آور محسوب می‌شود، تماشای ساخت بمب اتمی از لنز دوربین کریستوفر نولان قطعاً یک تجربه‌ی دیگر و به‌شدت متفاوت خواهد بود. احتمالاً عطش طرفداران کریستوفر نولان نیز برای تماشای فیلم اوپنهایمر با شنیدن این خبر به‌شکل گسترده‌ای افزایش خواهد یافت!

پس از این واکنش‌ها انتظار می‌رود به‌زودی شاهد نقد فیلم اوپنهایمر توسط منتقدان مطرح سینما باشیم. فیلم اوپنهایمر به کارگردانی کریستوفر نولان و با بازی کیلین مورفی Cillian Morphy، داستان فیزیک‌دان جی رابرت اوپنهایمر J Robert Oppenheimer و نقش اصلی او در ساخت بمب اتم در پروژه‌ی منهتن در جنگ جهانی دوم را روایت می‌کند. همچنین این فیلم همچون فیلم‌هایی نظیر آواتار، جان ویک ۴ و قاتلان گل ماه به جمع فیلم‌های طولانی بالای دو ساعت‌و‌نیمی پیوسته است.

با این اوصاف، اوپنهایمر طولانی ترین فیلم نولان و به گمان برخی فیلم اوپنهایمر به کارگردانی نولان، ترسناک تر از همیشه است. حال باید دید کریستوفر نولان در بیست‌ویکم جولای چه نمایشی از بمب اتم را برای طرفدارانش به ارمغان خواهد گذاشت!

برای دسترسی به سایر اخبار سینمای جهان، مجله هنری اهل سینما همراه شماست.

عکس‌هایی از فیلم اوپنهایمر Oppenheimer به کارگردانی کریستوفر نولان

در اهل سینما بخوانید....