کارل آربن در نقش جانی کیج
Picture of حانیه رضوی

حانیه رضوی

لیسانس ادبیات نمایشی و کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر

کارل آربن در نقش جانی کیج؛ وقتی بیلی بوچر فیتالیتی می‌زند!

بازیگر مطرح سینما، کارل آربن Karl Urban در حال انجام مذاکرات نهایی برای بازی در نقش جانی کیج Johhny Cage در دنباله‌ی فیلم مورتال کمبت Mortal Kombat است. این فیلم درسال ۲۰۲۱ براساس سری بازی‌های ویدیویی کهنه‌کار و محبوب به همین نام ساخته و در سرویس نمایش HBO MAX و سینماها به‌نمایش گذاشته شد. فیلم نسبت‌به نسخه‌ی سال ۱۹۹۰ پیشرفت‌های بسیاری داشت. از خشونتی افسار‌‌گسیخته تا لحنی کمدی و بزرگسالانه که در اثر دهه‌ی نودی غایب بودند، همگی حضور پررنگ و چشم‌گیری در فیلم جدید داشتند.

نسخه‌ی دوم مورتال کمبت به کارگردانی سایمون مک‌اوید Simon McQuoid و نویسندگی جرمی اسلاتر Jeremy Slater درحال ساخت است و کارل آربن در نقش جانی کیج بازی می‎‌کند. سری اول فیلم را نیز سایمون مک‌اوید ساخت.

جرمی اسلاتر سابقه‌ی نویسندگی تعدادی از قسمت‌های سریال‌های Moon Knight و Umbrella Academy را در کارنامه‌ی خود دارد. به‌نظر می‌رسد با فیلمی مهیج و خوش‌ساخت طرف باشیم که به‌طور‌ قطع حضور کارل آربن در آن به تماشایی‌تر شدن هرچه‌تمام‌تر فیلم کمک بسیاری می‌کند.

شخصیت جانی کیج، از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین شخصیت‌های بازی مورتال کمبت، از نسخه‌ی اولیه بازی تاکنون در فهرست بازیکن‌هاست و به‌سرعت به یکی از شخصیت‌های اصلی بازی تبدیل شد. جانی کیج در دنیای مورتال کمبت یک ستاره‌ی فیلم‌های رزمی و اکشن هالیوود و یک مبارز قهار و حرفه‌ای محسوب می‌شود که انواع تکنیک‌ها و فنون رزمی را بلد است. این شخصیت خیالی به‌خاطر حرکات و فیتالیتی‌های جذاب و نسبتاً کمدیی که در تمام نسخه‌های سری مورتال کمبت اجرا می‌کند، از محبوبیت بالایی برخوردار است.

فیلم مورتال کمبت ۲ Mortal Kombat 2 را استودیو‌های Atomic Monster’s James Wan و Broken Road Production’s Todd Garner خواهند ساخت و سایمون مک‌اوید نیز تهیه‌کننده‌ی آن است. حتماً بازی بی‌نظیر کارل آربن در نقش جانی کیج ما را شگفت‌زده می‌کند.

کارل آربن هم‌اکنون مشغول بازی در فصل چهارم سریال پسران The Boys است که به‌زودی از سرویس آمازون پرایم پخش می‌شود. از بهترین بازی‌های کارل می‌توان به بازی در نقش دکتر لئونارد مکوی در فیلم‌های استار ترک Star Trek و استار ترک به درون تاریکی Star Trek into Darkness اشاره کرد. وی همچنین در نقش اومر Eomer در دومین و سومین فیلم‌های ارباب حلقه‌ها Lord of the Rings به هنرنمایی پرداخته‌ است و به‌عنوان صداپیشه‌ی اصلی در انیمیشن نامزد‌شده‌ی اسکار، هیولای دریا Sea Beast حضور دارد. ما منتظر و مشتاقیم تا نقش‌آفرینی کارل آربن در نقش جانی کیج را ببینیم.

برای دسترسی به سایر اخبار داغ سینما، بخش اخبار مجله‌ی هنری اهل سینما را فراموش نکنید.

 

عکس‌هایی از نقش‌آفرینی کارل آربن در فیلم‌های ماندگارش

در اهل سینما بخوانید....