ماموریت غیرممکن
Picture of حانیه رضوی

حانیه رضوی

لیسانس ادبیات نمایشی و کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر

افتتاحیه قدرتمند فیلم مأموریت غیرممکن 7

افتتاحیه قدرتمند فیلم ماموریت غیرممکن 7؛ هفتمین قسمت از مجموعه فیلم‌های ماموریت غیرممکن با نام ماموریت غیرممکن: نقطه‌ی کور Mission Impossible: Dead Reckoning، فروشی ۷ میلیون دلاری را در شب افتتاحیه‌ی اکران خود تجربه کرد. عددی که نشان‌گر یک افتتاحیه‌ی قدرتمند است.

انتظار می‌رود فیلم ماموریت غیرممکن ۷ در پنج روز اول اکران خود، فروشی نزدیک به ۸۵ تا ۹۵ میلیون دلار را در ۴۰۰۰ سینمای سراسر آمریکای شمالی تجربه کند. به‌علاوه، فروش جهانی این فیلم نیز در این پنج روز عددی نزدیک به ۲۵۰ میلیون دلار تخمین زده شده است. این نتایج خیلی هم تعجب‌آور نیست؛ چراکه طبق بازخوردهای منتقدان، ازجمله امتیاز ۹۴ از ۱۰۰ از طرف سایت روتن تومیتوز Rotten Tomatoes و رضایت تماشاچیان از فیلم، با اثری به‌شدت خوش‌ساخت و نفس‌گیر طرفیم.

فیلم ماموریت غیرممکن 7 از سری‌های قبلی این مجموعه فیلم نیز موفق‌تر عمل کرده است. طبق گزارش‌ها، ماموریت غیرممکن ـ فال‌اوت Mission Impossible: Fallout فروشی معادل ۶ میلیون دلار در شب اول افتتاحیه‌ی خود تجربه کرد که کمتر از فروش این فیلم است. سری فیلم‌های ماموریت غیرممکن برخلاف بسیاری از مجموعه‌ فیلم‌ها، در یک مسیر صعودی حرکت می‌کند.

هر سری از فیلم ماموریت غیرممکن پیشرفت‌های چشم‌گیری نسبت‌به سری قبلی داشته است. امری که ماموریت غیرممکن ۷ نیز از آن مستثنی نیست. به‌طور قطع در آینده‌ای نزدیک، شاهد اخبار بیشتری از موفقیت‌های شاهکار جدید تام کروز خواهیم بود.

برای دسترسی به اخبار سینمای جهان، بررسی مجله‌ی هنری اهل سینما را در فهرست کارهای خود قرار دهید.

تصاویر فیلم ماموریت غیرممکن 7 

در اهل سینما بخوانید....